Ko socialiniai žaidimai gali išmokyti senuosius žaidimų kūrėjus?

ucc.lt

 

Šią savaitę sukanka lygiai 40 metų nuo to, kai pasaulį išvydo pirmasis kompiuterinis žaidimas „Odyssey“. Televizijos kompanija „Magnafox“ sukūrė jį remdamasi patentuota kariuomenės saugumo technologija. Norėdami žaistį tą žaidimą žmonės turėjo pirmiausiai ant savo televizoriaus ekrano užsiklijuoti plėvelę su nupieštomis linijomis. Galite pasižiūrėti čia:
http://www.youtube.com/watch?v=H2EIsnr_cv4&feature=player_embedded#! Taip, tai CS, „Angry birds“, „League of legends“ ir kitų Jūsų pamėgtų žaidimų pirmtakas. Per keturiasdešimt metų kompiuteriniai žaidimai nuėjo ilgą kelią.
Dažniausiai modernūs socialiniai žaidimai remiasi „tiesiai per aplinkui“ mechanika, kurios tikslinė grupė yra masinė rinkos auditorija. Šis savotiškas supaprastinimas ne visuomet taikosi į rimtai nusiteikusius kompiuterinių žaidimų dizainerius, bet online žaidimų tobulintojui Danui Fidenui (šiuo metu dirbančiam „Signia Ventures“) atrodo, kad socialiniai žaidimai gali daug ko išmokyti žaidimų šerdies tobulintojus.
Danas Fidenas pažymi, kad socialiniai žaidimai kardinaliai pakeitė žaidėjų požiūrį į daugiažaidėjinius žaidimus, kadangi socialinėse bendruomenėse žaidžiantys vartotojai priprato žaisti kartu su savo draugais ir kitais žmonėmis, pažįstamais realiame gyvenime, o ne su virtualiais, pseudonimais pasivadinusiais svetimais žaidėjais. Gudresni žaidimų tobulintojai gali tuo pasinaudoti, siekdami paversti savo kompiuterinius žaidimus dar labiau įtraukiančius.
„Facebook“ leido mums kurti žaidimus, kurie taikosi į realaus gyvenimo žmonių tarpusavio santykius. Nebereikia spręsti problemų, verčiant jus susirasti draugų. Mes turime prieigą prie visų jūsų draugų, tereikia jus įtraukti į mūsų žaidimą ir mes galime numatyti jūsų santykius su kitais žaidėjais,“ – teigia Danas Fidenas. Tokiu būdu žaidimai tampa kompleksiškesni, socialesni ir labiau tenkinantys žaidėjų poreikius.