Pusė privačių „Omnitel“ klientų jau pasirinko sutartis be ilgalaikių įsipareigojimų

Jau pusė privačių telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ klientų naudojasi mokėjimo planais „Mano“, kuriuose telekomunikacijų paslaugų mokesčiai atskirti nuo telefonų mokesčių. Nuo 2011 metų lapkričio visos naujai sudaromos ar pratęsiamos „Omnitel“ privačių vartotojų telekomunikacijų paslaugų sutartys yra be ilgalaikių įsipareigojimų paslaugoms, jas nutraukiant, netaikomos netesybos už paslaugas.

„Sutartys be ilgalaikių įsipareigojimų „Omnitel“ jau yra tapusios norma. Klientai, pereinantys į „Omnitel“ iš „Tele2” tinklo, sutartis, neribojančias laisvės rinktis ir bet kada keisti savo pasirinkimą, vertina ir nurodo kaip vieną iš trijų pagrindinių pasirinkimą lėmusių priežasčių, kartu su geresniais telefonų pasiūlymais ir ryšio kokybe“, – sako „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas.

Lietuvos mobiliojo ryšio rinka pereina prie skaidresnės europinės kainodaros, kai mokestis už operatoriaus suteiktas paslaugas aiškiai atskiriamas nuo mokesčio už įrangą. Toks atskyrimas parodo tikrąją operatorių paslaugų kainą, kuri visų operatorių iš esmės yra vienoda.

„Vartotojų mes „nepririšame“ ilgalaikiais įsipareigojimais paslaugoms – jie moka tik už tai, kuo iš tiesų naudojasi. Kviečiame tokios praktikos laikytis ir kitus operatorius. Klientams, norintiems pereiti į „Omnitel“, tačiau negalintiems nutraukti ilgalaikių sutarčių su savo operatoriumi, suteiksime pagalbą ir reikiamas konsultacijas – jiems tereikia paskambinti telefonu 8 698 63333“, – sako D. Maikštėnas.