Žmonėms turintiems verslus svarbus platus klientų ratas bei įvairios strategijos siekiant tą ratą praplėsti kiek įmanoma daugiau. Vyrauja įvairiausi būdai kaip tai būtų galima padaryti, vieni pasiteisina labiau ir greičiau, kiti reikalauja daug laiko ar būna visai nesėkmingi. Šiuos įvairius būdus supranta ir yra į juos įsigilinę marketingo srityje dirbantys asmenys, kurie kiekvienu konkrečiu atveju, gali pritaikyti ar tinkamiausią ar užsakovo pageidaujamą marketingo būdą, galintį kuo greičiau ir sėkmingiau prišaukti reikalingus naujus klientus bei atnešti didesnį įmonės pelną. Marketingas tai investicija, į geresnį ir patogesnį gyvenimą ateityje.
Viena iš marketingo rūšių – telemarketingas. Tai telefonu vystoma reklama, kurios metu bandoma kontaktuoti su potencialiais klientais ir taip juos pritraukti prie reikiamos įmonės ar teikiamų paslaugų ir prekių. Vienas iš būdų – šalti skambučiai (ang. Cold calling). Tai toks būdas, kada už marketingą atsakingi žmonės tiesiogiai skambina žmonėms ar suinteresuotiems kontaktams ir taip bando pristatyti savo siūlomą paslaugą, prekę ar kitus teikiamus įmonės privalumus. Marketingo specialistai bando kuo greičiau pristatyti savo siūlomas paslaugas bei suinteresuoti potencialius klientus. Išdėsčius savo idėją bei teikiamas paslaugas laukiama žmogaus reakcija, pagal kurią marketingo atstovas gali suprasti ar žmogus tapo suinteresuotas ir nori sužinoti daugiau, ar siūlomos paslaugos bei prekės visiškai netinka ir galima tęsti paieškas toliau. Dauguma žmonių tokie skambinėjimai gali erzinti, tačiau idėjus pakankamai laiko ir pastangų visada randami nors ir keli potencialūs klientai, kurie lieka sudominti ir nori tęsti bendravimą ir toliau. Tačiau kokie šio marketingo būdo privalumai?
- Tai pats greičiausias būdas pasiekti tiesioginį klientą ir greitai gauti grįžtamąją reakciją.
- Tokie skambučiai potencialiems klientams būna visiškai spontaniški, todėl joks klientas negali spėti pasiruošti atsakymų, todėl sako būtent tai ką galvoja būdamas natūralaus būvio. Taip pat, toks tiesioginis bendravimas, o ne susirašinėjimas el. laiškais suteikia bendravimo jausmą ir gali sudaryti pirmą teigiamą įspūdį iš kliento pusės.
- Skambinant ir bendraujant tiesiogiai tikslas pasiekiamas efektyviau. Pateikiami faktai arba pritaukia žmogaus dėmesį arba ne ir tai parodoma dar pokalbio metu.
Taigi, jei ieškote būdų kaip praplėsti įmonės klientų ratą ir nežinote kokių marketingo subtilybių imtis, rekomenduojama kreiptis į specialistus, kurie gali išanalizuoti rinką ir pritaikyti patį tinkamiausią variantą konkrečiais atvejais. Vienas jų, tai šalti skambučiai, kurias susiekiama su potencialiais klientais, pristatoma idėja bei sulaukiama teigiama ar neigiama reakcija.